luni, 28 mai 2012

Muzica....fara muzica nu am fi oameni, am fi o specie si atat!

In ultima vreme am ascultat foarte multa muzica psihedelica, in special stoner/sludge metal, trupe precum Electric Moon, Electric Wizard, Bongripper, The Mirrors, Sun O))), si multe altele. Impresia lasata de aceste trupe se resimte in mintea si in fiecare neuron, fiecare celula vie si moarta a corpului, vibratiile si undele acelea lasate de chitara foarte distorsionata, inducandu-ti o stare de meditatie aproape kathartica.... abolind orice durere sufleteasca si orice neliniste, si transpunandu-te parca in...alta lume, undeva foaaaaarte departe, pe Luna poate... In special Electric Moon are darul acesta de a se infiripa parca deschizand un cufar inchis care este sufletul meu si scotand totul de acolo, lasand acele frecvente AAAAAhhhhh cum sa le zic, metamorfozice!...da, metamorfozice, transformarea in altceva decat fiinta umana fiind posibila doar in aceste momente cat dureaza melodia, si posibila doar in mintea unuia. Se schimba ritmul, accelereaza si pulsul, nu mai e mult pana se termina aceasta melodie, dar gandul ca intotdeauna o sa existe alta care imi poate continua "tripul" ma face sa ma simt bucuros ca totusi exista ceva pe lumea asta precum aceasta muzica, cunostintele mele sunt prea limitate pentru a o descrie, trebuie simtita !...Aaaa o idee geniala, mi-am pus castile (dopurile mele preferate, bullshit blockers cum le mai spun..) undele care se pierdeau pana acum in imensitatea camerei, acum sunt toate in urechile mele cele prea deschise la astfel de melodii. Ritmul e iarasi lent, tobele bat un ritm simplu si la care nu i poti rezista sa nu il bati si tu in cani, birou, tastatura, orice ai in juru tau, ba chiar si cu simpla talpa-n podea! Basul se armonizeaza pe fundal atat de bine, fundalul este ca realitatea care se desprinde atat de usor sub notele acelei chitari care este ba distorsionata, ba clean, tind a crede ca sunt doua, dar e doar o banuiala... te face sa te gandesti la imensitatea Universului, orice legatura stupida ati crede ca este intre o melodie ca aceasta si imensitatea Universului, uite ca este, e chiar acolo, trebuie doar simtita cu adevarat, cu adevarat..... In momentul asta mi-as dori sa fiu undeva la umbra unei salcii, pe marginea Ampoiului, intr-un loc unde.. hehe, e foarte frumos acolo... sa zic doar atat! unde e muzica cea naturala, a pasarilor si a greierilor noaptea, dar si lumina incantatoare a stelelor care se vad putin mai bine fiind mai departe de oras, cam pe acolo ma trimite acum muzica aceasta, totul vine de la sine, capul nu poate rezista a nu se misca pe ritm, inchizand ochii ritmul este si mai adanc simtit, am impresia ca totul iese pe ei daca i tin deschisi si scriu aici, asa ca scriu cu ochii inchisi...da... este.... wiw... oauza                    meditez, ascult........analizez, totul cu ochii inchisi;(oare cat mai dureaza piesa asta?...sper ca o vesnicie, imi spun, ca i bine, i ca in rai, asta e raiu'). E timpul sa inchid postul si sa continui sa ascult. apoi sa dorm, o sa fie o zi lunga. Las 2 linkuri:  http://www.youtube.com/watch?v=hp3kSZpOArQ&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu